All by myself

Nu sitter jag här alldeles ensam och kommer att vara det en vecka framåt. DP har åkt på jobbet och sedan drar han vidare mot Kebnekaise. Jag kommer sakna honom, speciellt på kvällarna och när jag ska sova. På dagarna har jag massor att göra iaf. Mitt projekt, det kommer aldrig att bli klart har jag en känsla av. Ska snart åka ner och fortsätta med det ett tag, sen blir det kanske en liten sväng på stan.

Ska även städa kylskåpet idag, torka ur det. Vi bytte termostat i den igår så nu fungerar det igen. Där tjänade vi in många tusenlappar. Sen tror jag att jag ska åka till mamma och pappa över helgen, har inte riktigt bestämt mig men det blir nog så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0