Puh...äntligen avklarat

Då har jag klarat av etapp två i mitt projekt, har bara en etapp kvar. Fick ta semester idag för att fixa den, men inte gråter jag för det. Nu är jag hemkommen och sitter med en sallad, ska dricka en cappuccini sedan och sätta igång och stryka lite tvätt sen i söndags. Ska även försöka mig på att koka kola, har fått ett recept på lakritskola på jobbet. Det är som vanlig kola fast man ska krossa en påse turkisk peppar och låta det smälta ner i smeten, det kan vara smaskens. Jag älskar saltlakrits. Maten ska jag försöka ha klar tills J kommer hem så vi kan åka iväg och träna direkt så behöver vi inte komma hem allt för sent.


Nu cappuccino (stavas det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0