Ojdå det var värst

Ungefär en månad sedan jag skrev här märker jag nu. Jag önskar att det kunde bli oftare, men just nu hinner jag inte. Jobbar och tränar, sen har jag nästan slutat att sitta vid datorn. Varför det blivit så vet jag inte, men vi har grejat en hel del i lägenheten nu på slutet. Det kan ju vara en anledning, sen finns det ju viktigare saker i livet än datorn.
   Det är två veckor kvar till jul, jag har inte köpt en enda julklapp. Det får vänta tills nästa lön kommer, då blir det en sista minuten handling. Annars så travar allt på i sin takt. Mitt projektarbete börjar ta sin ände, det känns skönt för det är ju inte gratis direkt. Hoppas allt går bra så då är jag mer än lycklig. Då har jag även nått mina mål, när jag gjort det får jag väl försöka hitta nya.
   Snart ska jag diska, sen blir det tvättning och strykning. J åkte iväg och bytte batteri i bilen, får se när han kommer hem igen. Hoppas att det går fort. Vi har inte direkt tur när det gäller bilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0