Klart

Nu äntligen är julklappshandlingen klar, det gick rätt så smärtfritt måste jag säga. Några ändringar i programet blev det, men känner mig nöjd ändå. Hittade även en klänning som jag ska ha på julafton. Hade planerat att köpa en vit skjorta, men hittade inga fina. Men hade turen att springa på den här klänningen, och känner mig rätt nöjd faktiskt. Nu ska jag strax städa och slå in klapparna. Men först måste jag dricka en öl. Är så himla törstig efter turen på stan, och jag orkade inte gå in på någon mataffär och handla mat och dryck. Min kära sambo har lite öl så jag har tjuvat en av honom och ställt in i frysen så den ska bli riktigt kall och god. Bör nog ta ut den nu. Jag förtjänar faktiskt den, när han lämnar mig ensammen en fredagkväll och en hel lördag. Han kommer hem i eftermiddag, då blir det nog pizza till middag. Orkar inte laga mat, fast jag hade tänkt ungsbakad lax, potatis och romsås. Det får bli en annan dag. Jag har en känsla av att han inte är allt för nykter när han kommer hem, så då passar pizza bäst.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0