Snabb resumé

Oj vad längesedan det var jag skrev något här, men det kan ha sin lilla förklaring. Har ju börjat jobba och har inte bott hemma. Våran bil gick sönder, så det var bara att bosätta sig hos svärföäldrarna i två veckor för därifrån kunde jag cykla till jobbet. Nu har vi införskaffat oss en ny bil så nu är vi hemma så gott det går. Det är endast då jag öppnar vi måste sova där, det är onsdagkvällar för jag öppnar varje torsdag och varannan fredag. Men snart är det löst också hoppas jag.
   Det nya jobbet går bra, trivs riktigt bra där. Det är bra arbetskamrater och ett hyfsat bra schema och än så länge härliga ungar. Det kan ju hinna ändra sig snabbt.

I helgen blir det städning och doning, ska även hinna med en sväng på stan och inhandla lite nödvändiga prylar. Ska försöka rensa och greja iordning i röran och även planera lite inför torsdagen som är min "ansvarsdag", med matte. Ska se om det finns lite böcker som jag kan beställa för att få lite tips.
   Är ju själv i helgen, DP är i stugan och fixar med sitt inför älgjakten. Längtar tills han kommer hem...
Nu ska jag snart ner till tvättstugan...pust, det är inte det roligaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0