Problems

Det verkar varit lite problem idag med bloggen, har inte kunnat komma in och skriva förrän nu. Iofs så har jag varit borta ett tag idag också. Varmt är det, men ska inte klaga. Eller jo det ska jag visst det, har ingenstans att sitta eller ligga och sola. Har ju skugga på balkongen hela dagen, sol tidigt på morgonen.

Idag har jag varit hos tandläkaren, kul kul, mindre kul är att jag hade ett hål som måste lagas. Nu måste jag skärpa mig med tandborstningen. Skulle gå på apoteket och köpa div tandprylar, men glömde bort det. Den här veckan är det projekt hela veckan, sen vet jag inte när det blir nästa gång. På måndag börjar jag jobba, nervöst kan jag säga. Ny arbetsplats, nya arbetskamrater och nya barn, men det ska nog gå bra. Jag hoppas på ett bra schema iaf, men i den här branschen finns det inga bra scheman. Men hoppas kan man ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0