Ajajaj

Gjorde något väldigt dumt idageller rättare sagt tidigt i morse. Vi provade att färga sofftyget grått, det blev inte riktigt som vi tänkt oss. En aningens mörkare skulle inte sitta helt fel, det blev för lite färg helt enkelt. Jag som tyckte att jag räknat ut det så bra. Det blir nog till att köpa ett vitt överdrag istället. Vi har ju det som plan B. Det vi färgade var beiget (stavas det så?) det passar liksom inte in i vårt gråa och svarta vardagsrum, ett vitt blir bättre då.

Ska ner en sväng på stan idag till frissan och köpa hårfärg/toning. Måste göra något åt råttfärgen, hoppas den färgningen blir bra så det inte blir grönt eller nåt. Har inte råd just nu att gå till frissan och göra det, så får köpa och göra själv istället. Det brukar bli helt ok. Till hösten när jag får lön igen ska jag unna mig ett besök där i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0